icon1

اطلاعات روز دنیا

پوشش انواع ترس

icon3

پوشش نکات ریز

+ آپدیت همیشگی و رایگان

بسته آموزشی ما

مرجع کامل برای افرادی که میخواهند بر استرس و ترس خود غلبه کنند

بررسی کامل و ریشه ای 

0 تا 100 با ما !!

علت استرس و ترس از رانندگی

تمامی علت های استرس و ترس از رانندگی را بدانید !!!

تهیه شده از آخرین اطلاعات روز

تهیه شده توسط متخصصین

۰۱

علت ترس و استرس

برای از بین بردن استرس و ترس باید اول علت آن را پیدا کنیم و روی درمان آن کار کنیم !!!یادتان باشد که برای شروع یک رانندگی خوب باید بر ترس خود غلبه کنید .

۰۲

ارائه راهکارهای علمی

تمامی راه حل ها و آموزش های  روز دنیا را برای شما گردآوری کرده ایم تا به راحتی بتوانید از آنها استفاده کرده و بر استرس و ترستان غلبه کنید.

۰۳

از بین بردن استرس و ترس

مشکل بسیاری از رانندگان بعد از گرفتن گواهینامه ، ناتوانی در زانندگی در شهر است . به همین دلیل رانندگی عملی نیز در بسته راننده موجود است .

چرا بسته آموزشی غلبه بر استرس و ترس از رانندگی تولید شد؟

ما پس از سال‌ها فعالیت در حوضه مجله اینترنتی و انتشار مقالات فراوان در مورد رانندگی ، فهمیدیم که مشکل بسیاری از افراد استرس و ترس از رانندگی است که باعث میشود افراد با اصلا پشت فرمان ننشینند یا اگر هم بنشینند انقدر استرس و ترس دارند که نمیتوانند رانندگی درستی داشته باشند .

حتی افرادی را دیده ایم که به خاطر این ترس از رانندگی حتی برای گرفتن گواهینامه اقدام نمیکنند !!!

بنابراین ما اقدام به تولید بسته غلبه بر استرس و ترس از رانندگی کردیم تا بتوانیم این نقص‌ها را پوشش دهیم و افرادی که در حال آموزش رانندگی هستند یا اینکه گواهینامه دارند و از پشت فرمان نشستن و رانندگی می‌ترسند را به راننده‌ای مانند دیگر افراد جامعه یا حتی بهتر تبدیل کنیم .

ما در تهیه این بسته تلاش ها و تحقیقات زیادی کرده ایم و از افراد و روان شناسان مطرح دنیا کمک گرفته ایم تا این ترس را کاملا ریشه کن کنیم.

5+سال تجربه
13kمشتری
100%مشتری راضی

محتویات پکیج

پکیج غلبه بر استرس و ترس که در تهیه و تنظیم این پکیج برای نتیجه بخشی بیشتر ، از جدید ترین متدهای آموزشی استفاده شده و این حاصل تحقیقات ۴ ساله تیم کوروک و راننده شو می باشد که از بسیاری از روانشناسان ایرانی و خارجی برای تهیه آن استفاده شده

 

محتویات پکیج شامل موارد زیر هست :

 

?- 2 جلد کتاب فیزیکی

?- سی دی صوتی کتاب

?- سی دی هیپنوتراپی و مدیتیشن

?- کتابچه مدیتیشن

?- کتابچه تنفس عمیق

?- کتابچه چگونه از این بسته استفاده کنیم

?- نقشه راه 30 روزه

?- فلش کارت های ضروری

?- برچسب زنگوله یادآوری

راه‌های ارتباطی جهت مشاوره ، سفارش و خرید :

1 – تماس : 09393301145

2 – اینستاگرام : دایرکت

3 – تلگرام و واتساپ : 09122785004

داستان موفقیت  از زبان مشتریان ما

نظرات مشتریان بسته غلبه بر استرس و ترس از رانندگی

موقعی که رانندگی میکردم احساس میکردم قلبم داره میاد تو دهنم ، انقدر میترسیدم که حتی لرزش دست و پا داشتم. اما بعد از گذراندن این دوره و انجام دادن تمرین هاش تونستم بر این ترس و استرس غلبه کنم. خیلی عجیب بود ولی واقعا تاثیر داشت. البته یک دفترچه تمرین یک ماهه داره که طبق اون باید برید جلو تا بتونید از پسش بربیاید.
غلبه بر ترس از رانندگی
مریم
دانشجو
همه بهم میگفتن با رانندگی کردن زیاد کم کم ترست از بین میره ولی هیچوقت و حتی بعد از 1 سال هم از بین نرفت تا اینکه گفتم ی تحقیقی بکنم ببینم مشکل از کجاست و این سایت رو پیدا کردم و تنها منبع فارسی ای بود که کامل روی این قضیه کار کرده بود .

من واقعا ازشون راضی ام و امیدوارم هر روز پیشرفت روزافزونی رو شاهد باشن 🙂

بسته آموزشی ترس
میثم
مهندس ناظر
 عالی بود. خیلی می ترسیدم پشت فرمون بشینم و به کسی بگم بام بیاد تمرین، ولی با این بسته تون اعتماد به نفس تنها رانندگی کردنو پیدا کردمو الان تقریبا خریدارو با ماشین خودم می رم بیرون و بعضی موقع ها بچمم میرسونم مدرسه. 
فاطمه
پرستار
بسته به موقع و طبق زمان بندی گفته شده به دستم رسید و بعد از خرید هم از پشتیبانی سایت استفاده کردم و همیشه پاسخگو بودن. برای افرادی هم که حوصله خوندن ندارن فایل صوتیشو گذاشتن که خیلی با کیفیته ؛ دفترچه کار روزانه رو حتما انجام بدید.
ترس از رانندگی
فاطمه
منشی

به دنبال غلبه بر استرس و ترس از رانندگی هستید؟

ما هر آنچه که برای غلبه بر این استرس و ترس نیاز داشته باشید را برای شما گردآوری کرده‌ایم.

هرچیزی که برای غلبه بر آن باید بداند را به شما آموزش خواهیم داد .